dvdlee.reismee.nl

Land down under!

hallo allemaal,

10 oktober is het zo ver, de reis naar australie. daarna gaat het avontuur beginnen werken

en rondtrekken. ik ben benieuw naar de dingen die ik ga zien en de mensen die ik ga ontmoeten! via dit blog hou ik jullie op de hoogte over wat ik mee maak.. ook zullen er foto's op verschijnen.

ik kijk er erg naar uit!

mama

Ik hoop dat je voldoende geld bij elkaar krijgt hahaha, en dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier zult hebben. Ik zal je missen!!!! XXXX x 1000000

Anne

Lieve Danique,

Heel veel succes in Australië, ik weet zeker dat het je gaat lukken daar! En geniet ervan meid, je hebt 't verdiend! Gewoon veel plezier hebben daar en dan dan is het half jaar zo voorbij! Houdt me op de hoogte!
Ik zal je missen!!!

Liefs, "dikke" kus! Anne

Hoi Danique 10-10-2011

Danique, heel veel plezier en een goede reis, dat je van dit avontuur maar veel mag leren, wij hopen alleen maar goeds ha,ha,ha.

Tante Geertje en Oom Harrie.

Mandy Peters Rit

Hey Danique,

Heel veel plezier in Australie! Geniet en leer er van! Het zal een hele ervaring zijn. Heel veel succes en plezier en ik ga je zeker volgen!

Liefs xxx,
Mandy

Lies

Heey Danique,

Heel veel succes en plezier daar maak er een mooie tijd van en we gaan je zeker volgen op je site keileuk.

Dikke knuffel en kus van ons allemaal xxx

Danique

iedereen bedankt;) ik ga een leuke tijd tegemoet en vind het fijn dat mensen mij daarbij willen volgen!

with lovee,
danique

Sandra

Hoi Danique,

Eindelijk is het dan zover. Vandaag begint het grote avontuur. Geniet van deze mooie ervaring.
Veel geluk, en een hele goeie reis!

Henny en Sandra xx

Wendy

Heey Danique
Heel veel plezier in Australië, en een goeie reis
Geniet er van meid!
Heel veel succes en ik ga je zeker volgen op je site!

Wendy xxxx

mandy

heej danique heel veel plezier en ik zal je volgend hier!
vandaag ga je weg het avontuur kan beginnen!!

xxxx mandy

Vivian

Haa meid!
Ooooh het avontuur gaat beginnen!
Ik zal je zeker hier op volgen, ben echt heel erg benieuwd naar je verhalen!
Ga ervan genieten, zo iets zul je nooit meer vergeten!

Liefss, Viv

Mila

Ha frietbakster,

Ik heb je afgelopen week al gemist !
Heel veel plezier en succes in Australië , ik zal iedere woensdag aan je denken, haha.
Over een halfjaar verwacht ik wel een uitgebreid verslag hè & in de tussentijd zal je site volgen.
Have fun girl !

Kusjes, Mila.

hoi schatje,

Ik mis je nu al!!! Vind het opeens toch eng, mijn kleine meisje helemaal alleen in verwegistan, maar ik weet zeker dat het voor jou allemaal prachtig gaat worden en dat maakt dan weer heel veel goed.
Als het goed is ben je nu op weg van Londen naar Singapore. Ik hoop dat je genoeg leesvoer bijhebt voor deze lange vluchten.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs,

mandy

bijna aangekomen!~
heel veel plezier meid en ik wacht op je leuke verhalen:P

Maarten

Als het goed is, zul je inmiddels "voet aan wal" hebben gezet. Ik hoop een goede reis en geniet van het mooie Singapore, misschien wel het laatste beetje luxe in de komende tijd. We lezen het wel. Groetjes Maarten

maarten van pinxteren

klinkt allemaal wel spannend nu maar hopen dat de rest wel goed gaat gr van ons en ik volg de verhalen

Douwe Homma

Hello Aussie Women,

Geniet van dit geweldige Aussie land.
Be care of the croccs op je eerste reis.!!( rain forrest )
Ik blijf je volgen( eind januari komen wij ook )

Gr Douwe

bert thielen

Heej Danique heb je via via via gevonden. Ben een beetje je verhalen aan het lezen. Machtig avontuur man !!! Succes verder.

Danique

haha, echt leuk dat je reageert bert:) jaa het is zeker een avontuur, en hard werken ook nog eens!

maarten van pinxteren

hoi danique hoe gaat ie daar? ik had gehoord dat je ziek was ik hoop dat je weer bent opgeknapt. raap je nu nog aardappelen of heb je ander werk ondertussen? nou ik zie het wel gr van herna en mij doei