dvdlee.reismee.nl

Leaving loxton, welcome adventure!

2 NIEUWE FOTO ALBUMS! BEKIJK ZE ALLEMAAL:)

Leaving loxton. Over 2 dagen gaan we loton verlaten en is dit tog best jammer want we hebben de laatste tijd leuke mense ontmoet. We hebbe italianse avond gehad van marco en daniell en ierse van phil. Barry is pas van 4 meter hoog van de ladder gevallen mt zijn hoofd op de bin. De ambulance moest komen en omdat ze niks spectaculairs hadden gehad de laatste maand kwam de trauma heli. Dus hij werd naar adelaide gevlogen dat betekende dat ik hem daar op moest halen een 500 km rit. Gelukkig ging het nederlandse meisje kim met me mee. En hebben we de hele weg lekker gek ztten doen en een vogel aangereden. Toen lekker na de mac geweest. Volgende dag lekker dagje vrij. Daarna gezellig drinke buite en die kim is egt aardig. Nederlandse muziek zitte zinge en dan vrage of iemand het mooi vond haha. we hebben veel in de almonds gewerkt. Nu hebben we een baantje in de grapes(druiven) dat ook per uur betaald word. Van cathy. Vandaag heeft ze ons afgetekend voor 108 dagen werk. Dus second year visa is binnen. Yoehoeee! Ook hebben we onze trip naar alice springs geboekt voor 6 dagen. Ook gaan we met wilde dolfijne zwemme in adelaide en naar de adelaide zoo om koala's vast te houde en we gaan naar een afl wedstrijd.. Ik wilde graag ook kangaroo island doen. Ma ik ga ook nog na turkije dus moet op de centjes letten. Dat word dus de volgende keer. Ook hebbe barry en ik een chocolade taart gebakken voor bedank die barry hadde geholpe tijdens de val. De franse kim en 2 italiane hadden barry veel gehoplpen dus verdiende een stuk taart!. De taart was egt mega lekker. Toen kim en ik same 1 dag in de sinaasappels zaten. Hebben we lekker gek gedaan. Toen heb ik even een fight gehad met de supervisor die altijd een zak is tege iedereen. Ik heb eve gezegt wat ik er van vond en waar het op staat. Een uur later komt ie terug en gaat hij ons helpen met de bin te vullen. Wazige. Gary een ouwe reus uit het hostel gaat ons naar adelaide brenge. Dus dat is lekker goedkoop. Morge avond drinke op ons afscheid met de rest. En dan gaan met die banaan. Nog veel leuke dingen voor de boeg. Ook is joe nog steeds heel blij met ons. Iederedag weer zegt ie. I owe you guys so much. Andere dag kan die ook weer beetje sjaggie zijn. Agjaaaa... Komt allemaal goed. Vandaag de 30ste was onze laatste werkdag dat ging lekker. De wekker ging nie af dus verslape. Onderweg stak voor de auto een kangroo over dus ik kei hard op de rem. Gelukkig niet geraakt. Toen zeide ze halve dag en hebbe we nog tot 4 uur gewerkt!

3 dagen adelaide

Zarerdag voordat we gingen hebben we nog eventjes een chocolade cake gebakken. En alle spulle gwassen en gepakt. Toen we aan het koken ware savonds kwame er zwaai lichte door het raam na binne. En we hadde al eerder gehoord dat een van de italiane die de bus reed. Dat hij 150 reed met een bus vol met de12 mense. Dus de politie had hem aangehoude voo 31 km te hard en dat ging hem 600 dollar koste. Toen kwam joe na ons toe om te vertelle dat elena andere backpacker de band had plat gerede van de rode auto. Dus hij zei waar gaan jullie heen. Danique je moet auto rijde hier want de rest snapt er niks van. Was wel grappig. Savonds nog klein afscheidsfeestje. En laura een van de engelse meidewas jarig. Volgende dag om 7 uur werde we weg gebracht door ouwe gek gary. We wilde hem geld geve ma hij wilde er absoluut niks voor hebbe. Nou dat hoef je geen 2 keer te zeggen. Overdag hebben we de winkeltjes en de grote straat bekeken. Savonds gingen we na een afl wedstrijd dat is rugby met voetbal door elkaar. Wij ginge port adelaide supporte. We zaten op de 4de rij dus zage alles van heel dichtbij was egt gaaf! Het was mega spannend aan het eind het is 89 -85 voor port adelaide geworde. Iedereen uit zijn dak. We zijn op de foto gegaan met de mascotte. En hadde gratis supporter dingetjes gekrege. Toen lekker slape in ons hostel. Het heet annies place. Heel klein maar hele relaxe sfeer. Maandag ochtend opgestaan en de oude nummer plate van de auto in geleverd. En rond gekeke om na de dieretuin te gaan. Uiteindelijk hebbe we gekoze om na cleland wildlife park te gaan omdat daar alle australische diere waren. We hadde een zakje voer bij dus alle kangaroos, walibis, zwane en eendjes kwame op je af. toen hebbe we koala vast gehoude!!!!! Aaaah wat super. Egt super zacht maar erg groot en erg zwaar. Mega veel fotos gemaakt natuurlijk. Toen zijn we na de voed tijd geweest van de dingos en pelikane. Daarna nog emus, tasmanian devils, wombats, slange enz. Bekeke toen weer lekker na het hostel. Deze morge vroeg op om met wilde dolfijne te zwemme. We ginge met een mooie zeilboot. Vanaf de zeilboot konde we de dolfijne al zien. Toen gooide ze een touw uit agter de boot en daar ginge we aanhange terwijl de boot rustig verder vaarde konde wij onderwater dolfijne voorbij zien kome. Egt lief toen een mama en baby langs kwame zwemme. Ze ginge te snel om foto's te make. maar was egt super om ze te zien. Nu terug bij het hostel en gaan we zo naar het adelaide casino. Morge vroeg half 7 opstaan dan begint de 6 daagse alice springs trip.

spreek jullie snel weer! xxxxxxxxxxxxxx

Joke

Heej Danique,

Geniet nog maar even van de laatste weekjes, voor je het weet sta je weer met beide voetjes in het Brabantse land.

Groetjes, XX Joke

Anne

Heey scheetje!

Ben blij dat alles goed met je gaat.. Nog een paar weekjes en dan is het zover:), dan ben je weer hier bij ons:D! Geniet er nog van meid!

Tot snel!

Love, xxxx Anne!

Bert

Weer een mooi verhaal. Geniet er nog van.