dvdlee.reismee.nl

Starting up with problems

Woww, ooit zo iets moois gezien een afscheid van een gezin/vrienden vol met liefde(L) op weg met een leuk groepje naar london. WAUW wat was de landing in london mooi, een stad vol met verschillende kleuren lichtjes! dan weer snel snel verder naar de volgende gate en op naar singapore..

waar een jongen bij het instappen flauwvalt waardoor alles stil staat! eenmaal ingestapt krijgen we een menu kaart, niet te geloven:O! zoo veel keus aan eten en drinken!

en een overlevingspakket met een tandenborstel, we kijken voor ons waar HUGE scherm hangt op egt iedere stoel. We zijn het een beetje aan het ontdekken en er zit een game consol bij en een afstandsbediening. we zetten het scherm aan en gaan van allerlei soorten spelletjes doen van poker tot scrabble tot poolen in 3D!

ook kun je je eigen playlist maken van muziek uit 400 verschillende albums van alle artiesten over de hele wereld. maar ook gemiste programma's kijken, nieuwe films, maar ook oldies zoals the godfather uit 1973! alles kan op dit scherm, hier ga ik mij zeker 13 uur mee vermaken(dacht ik).

net een potje poolen gedaan ,nu even een potje petiance en daarna de film the hangover part 2 kijken! we hebben een heel tijdschema wanneer wij een krijgen dus op naar SINGAPORE!. alleen de vlucht is al helemaal te gek!

eenmaal aangekomen in singapore bek af en vol klachten in rug en nek, blijken alle koffers vanauit london niet aangekomen te zijn, dus inclusief die van ons! BALEN... nou moeten we een dag wachten en krijgen we als vergoeding 100 singaporese dollars! dan staan we te wachten op onze tour operator en die vond dat hij lang genoeg gewacht had en is gewoon vertrokke zonder ons!

dus zijn we op ons eigen houtje naar het hotel gegaan en net nog even lekker wezen eten bij de subway! (gezond he, hihi)

dadelijk lekker een bad nemen(jahaaahaa ze hebben een bad hier) in heel luxe hotel en dan gaan we morge fris opstaan voor de bustour door singapore..

het avontuur is nu al begonnen!

'till the next storryy

xxxxxx

mandy

heej danique wel balen van je spullen maar het komt eraan hoor!
fijne reis! en veel plezier

xxxjes mandy

Jenske

Woehoeeee, je avontuur is nu écht begonnen! Het klinkt gelukkig wel of je je vermaakt met alle anderen en leuke schermpjes in het vliegtuig haha. Die hadden wij ook, maar wat gebeurde er bij mij; hij liep helemaal vast. Ik wacht met spanning op je volgende verhaal, ik leef helemaal met je mee haha! Kus

papa & Femy

Hey lieverd,
Balen van de koffers en de touroperator maar fijn dat het verders allemaal leuk gaat ook onder elkaar. Kei spannend allemaal en hartstikke leuk om alles te lezen. Dikke knuffel van ons xxx

mama en Thedor

hahaha, je klinkt nu een heel stuk vrolijker dan een paar uur geleden toen ik je aan de telefoon had.
Gelukkig dat ondanks alles, het toch heel gezellig en leuk is.
En een bad, shit, ik wil ook naar Singapore!!!!
Waarschijnlijk heb je daar wel een uurke in liggen weken jou kennende.
Het gezonde eten is ook begonnen zie ik, hahaha, geniet er maar van, misschien komen er nog wel dagen dat je alleen maar gras kunt eten hihihi.

Groetjes en een dikke knuffel van ons XXXXXX

Anne

haha, leuk om je verhalen zo te lezen. Wel balen van je spullen maar dat komt allemaal wel goed!
Ik kijk uit naar je nieuwe verhaal!, vind het leuk dat ik je zo toch bij kan houden en weet wat er allemaal gebeurd!Dus blijven schrijven he!

Succes meid!

Liefs, xxxxxxxxxx Anne

Sandra

Begint al goed. Hoop wel dat morgen de bus er wel is, anders wordt het lopen door singapore.

xx

Jonne

haa daar is 't eerste verhaal! spannend wat je allemaal meemaakt! Wel gaaf die vlucht alleen jammer van de koffers en lekkere reisbegeleider dat ie m peert. Ma lees wel dat je ook voor ontspanning zorgt! Geniet vooral van die luxe;)

Ik ben weer benieuwd naar het volgende, dikke knuffel! x

Anet

Haa danique,
Jij maakt het ook allemaal mee he, :D ,,
Heel veel plezier morgen (Geef je ogen de kost !!)
XXXXX mis je nu al :o

Lies en Alfred

Heey meid,

Vervelend van de koffers maar dan hoef je even niet te sjouwen haha komt allemaal goed
Fijn om te horen dat je het goed maakt!
tot de volgende ronde.

Liefs Lies en Alfred xxx

anja.vanderlee@chello.nl

Hey meissie, oooh, het "andere leven" is nu al begonnen! Mooi dat alles al meteen zo groots is (zelfs de minder leuke dingen).
Hopelijk nu met koffers en zonder klachten de wijde wereld in.
kus, Anja

Yvon

't begint allemaal goed ;)
zo maak je natuurlijk avonturen mee.
haha maar fijne tourmannager zeg :S
maar lees al dat t helemaal goed gaat komen!
Xxxx