dvdlee.reismee.nl

Making Australia unsafe;)

Na een nacht in ons luxe hotel, zonder tas..toch maar een fris shirt gekocht! Het was heel gezellig heb nog tot 1 uur in de nacht(voor jullie dus 6 uur savonds) met Edwin een medereisgenoot zitten babbelen! Toen maar gaan slapen, maar ik hoorde zooo veel verkeer dat het even duurden voordat ik sliep!

Daarna opstaan en ontbijten! Dat was echt super, alle soorten fruit geroosterd brood enz. daarna een dagtour door Singapore. We hebben een paar hele indrukwekkende gebouwen gezien, ook little India was leuk. Een heel gezellig knus marktjeJ. Toch had ik stiekem meer verwacht van Singapore.. meer tropisch ofzo want we hebben nog geen vogel of ander dier gezien.

Alleen toen we naar de botanic garden zijn geweest zagen we een vogel en een eekhoorn. De hele botanic garden stond vol excotische planten(leuk hoor......... pff). Daarna hebben we land op het vliegveld rondgelopen opzoek naar onze verloren bagage! Maar hij is aangekomen ook al moesten we daar 1 dag en 4 uur op wachten.

Toen weer een lange vlucht van 7,5 uur naar sydney overleeft. Daarna nog lekker Starbucks koffie gedronken om wakker te blijven en toen weer verder. We werden opgehaald in sydney, ons hotel YHA central, licht midden tussen alle andere hoge gebouwen in sydney, leuk hotel veel jeugd! Ook net weer naar een plaatselijk marktje geweest om eten te kopen. Het word kipsnitzel, broccoli en aardbijen haha.

Voor ons idee is het al heel erg laat maar het is hier pas 1 uur in de middag... we hebben net uitgepakt op onze kamers.. even lekker gedouched dadelijk lekker koken en in de lounge room tv kijken met de andere backpackers!

Speek to you sooon!

xxxxx

Perry

Zo vet dat je dit doet he!...

Ik ga je trip volgen en je steunen in moeilijkere tijden:P
Gelukkig zijn al je spullen aangekomen en heb je het naar je zin.. goed te horen.

Maak er een fijne tijd van!

groetjes

mama

Wauw, klinkt goed zeg! Botanic Garden!!!!!! hahahahaa, je zult wel genoten hebben net zoals je thuis van de tuin geniet (not) hihi.
Heerlijk menuutje wel, vooral die aardbEIen erbij :)
Ben blij dat je het naar je zin hebt en dat er nog maar veel van dit soort verhalen mogen volgen. XXX x 1000000

mandy

heeej fijn dat je je spullen hebt!
ik ga ook ff de foto's kijken!
lekker dat je daar leuke dingen gaat doen en alles komt goed daar!

veel plezier

XXxxjes Mandy

lies

gelukkig is de bagage weer terecht en ben je weer goed aan gekomen. Ik krijg wel zin in vakantie zo haha met die mooie foto's allemaal.
Dit word een verslaving die site zo leuk om je te volgen je bent zo ver weg en toch dichtbij keileuk.

Geniet van alles en have fun!!

Groetjes Lies xxx

Melitta

Dag lieve meid, hehe eindelijk heb je je tas terug. Fijn dat je het gelijk naar je zin hebt. Ben benieuwd naar de volgende verhalen! Heel veel liefs en geniet..:)

Oma

Danique,

erg blij ben ik iets gehoord te hebben van je en dat alles goed met je gaat. Ga zo door en ik hoop dat je een erg leuke tijd tegemoet zal gaan!

Veel liefs en een kus

Anet

Haha danique ,, Tuinen echt helemaal jou ding !!! ( Je weet zelluf)
Veel plezier daaaar.
Xxxx nu wachten op je volgende verhaal :D:D

Femy

Hey lovely,

Gaaf joh, die foto's! Wat doe jij veel nieuwe indrukken op,en dat is nog maar het begin. Enne starbucks......zo wat heilige koffie voor een echte koffieleut(ik). Maarre bloemen? planten?........Fijn om te lezen dat je het leuk hebt en dat je lekker eet! Heel veel liefs en kusjes gaan er nu "Down Under"

DANIQUE

JULLIE ZIJN ALLEMAAL VEEEEELSTE LIEEF(L)
lovee jullieee!!!

oom Ed

Geweldig om daar te zijn. Geniet met volle teugen en zet 'm op hé. Tante Von en ik wensen je een hele fijne tijd toe.