dvdlee.reismee.nl

Guess what!

Wow een dag niks gedaan maar tog veel geleerd!;) we hebben een orientatiedag over australische rekeningen, surfen, veiligheid en auto huren gehad! dat auto huren stond ons wel aan!

misschien gaan we dit doen met zen 3e of misschien met zen 2e. dan huren we een soort camper en trekken van cairns naar sydney terug! maar dit moeten we(mirjam, remco en ik) nog even bekijken!

Dan vraag ik iets aan de receptie, zit die kerel heletijd te kijken! daarna ga ik rustig internetten, komt hij eraan en zegt ''you've got a love letter''! ik dacht letterlijk, WAT NOU WEER!

hij heeft gewoon zijn facebook erop geschreven terwijl hij me allang aangemeld had! hij vraagt via facebook of ik iets met hem wil drinken, ik zeg gewoon heel simpel nee! hij word boos, zegt steeds dan ga ik je delete en wil ik je nooit meer zien, Okee zei ik:P

dan zitten we te babbelen met onze nieuwe roomie(man van 60 uit australie) klopt er iemand aan onze deur, staat hij daar en vraagt of ik met hem mee ga naar club ivy! Wij zeggen weer nee en Again loopt hij kwaad weg! Jezus Grow UP!

daarna heeft onze 60 jarige roomie nog veel te vertellen over australie, maar het belangrijkste punt is dat je ergens in australie moet gaan zitten en moet luisteren naar we wereld(zweeef), luister naar wat de wereld je verteld! en hij zegt ook als je ergens steeds maar weer aan denkt dan gebeurt het ook... jaja nieuwe les filosofie!

als ontsnapping van het hele verhaal, gaan mirjam en ik een bar zoeken! na een heel blokje om gelopen te hebben spreekt een jonge ons aan als duitsers! (PARDON!) daarna hoort hij dat we uit nederland komen en begint hij ineens nederlands te praten, SHIT dachten wij:P

hij zegt dat we naar The Side Club moeten gaan, mirjam en ik dus naar The Side Club.. een hele Gave club ook daar is iedereen op zoek naar een danspartner(netjes gezecht), Er was super goede muziek, en veel backpacker, oftewel een vrijgezellige(jaja een woordgrap) backpackers club.

we hebben het erg naar onze zin gehad. dus gaan we vandaag weer!

vandaag hebben mirjam en ik alle zaken even op orde gesteld! we hebben ons bankrekening naar cairns laten sturen, hostel geboek(global central, voor de mensen die willen bekijken), auto huren bekeken! ook heb ik even met mammie op skype gezeten ook al was het half 3 in de nacht bij jullie!

alles is een beetje uitgelopen dus morge gaan we de bonibeach tour doen en daarna de boottocht door sydney harbour!

spreek jullie snel weer! kan niet wachten op jullie reacties:)

xxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Anne

haha, wat een verhaal! Maarja ookal ben je niet in Nederland je zult de mannen toch van je af moeten slaan dat merk je wel:p achja je bent toch een vrijgezellige vrijgezel! Dan maakt t niks uit:p

Wel echt super leuk het idee van de camper.. Zo kun je lekker rustig rondreizen:)

Meid doe niet wat ik ook niet zou doen:p (kleine zinsgrap);p

byebye! Xxxxxxxxx

perry

Een 60 jarige roommate haha lol! hoe kom je daar nou weer aan:P lekker laten gaan die gozer gewoon negeren :P
ben blij dat het goed gaat daar... en keep us up to date want het is geweldig om die verhalen te lezen haha... veel geluk met de camper!!!

ciao XXX

oom Ed

Naar Cairns met een camper.
En dan de Pacific Coast volgen, dat lijkt mij geweldig.
Hopelijk is het wel droog in Queensland.
Zet 'm op Danique. Groeten van tante Von en oom Ed
Het weer in Tijnje (Friesland) is overigens prachtig.

mama

hey schatje,

Ik ben benieuwd of Bonday beach net zo geweldig is als op tv. Blijf wel van al die hunks af he, die daar rondlopen (je mag ze wel de groeten doen hoor :))
Ik vond het skypen vannacht echt geweldig, wat een werelduitvinding. Ik heb er daarna nog lekker over gedroomd. Heel veel plezier vandaag op al die mooie stranden en pas op voor de haaien en die gladde surfboys!!!! hele dikke knuffel

sill

liefste,
doet me zeker goed om te lezen dat je t t goed hebt daar!
ga zo door met alle leuke dingen! vergeet je mijn opdrachtje niet te doen? hihihi,
have fun met stappen !! en alle andere dingen!!
smileeeveryday!!
loves sill

Jens

Heee danique,
Nog maar zo kort weg en er gebeurt al weer van alles! Ik hoop niet dat je zo zweverig terugkomt als je de raad van die oude man opneemt haha! Klinkt wel supergaaf, met een camper!
Besos Jenske!

mandy

nice dat je het wel leuk heb daar!
lekker allemaal vrijgezellige jongens( oehh lala)

veel plezier verder en succes met die camper!

xxxjes mandy

pappie

kei leuk skat wat je allemaal mee maakt daar! we volgen jou elke dag. er zijn nog veel mensen hier in schijndel bij gekomen die jou volgen.dat met die camper is wel n leuk plan. nou, see you en doe niks wat je niet wil. kissses

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active