dvdlee.reismee.nl

Last day in Sydney!

jaaahaa de tijd is snel gegaan, maar dit is alweer de laatste dag in sydney!

we hebben nog redelijk wat gedaan!

zaterdag avond zijn we weer uitgegaan. samen met Mirjam en remco zijn we uitgeweest in de heineken bar! er was een leuke live band en nadat die weg waren was er erg leuke muziek! er waren geloof ik alleen maar mannen(verschillend van 12 tot 55), maar toch aandacht genoeg haha;) na een gezellig avond zijn we gaan slapen en zouden we de volgende dag een boottocht doen!

uiteindelijk was het zo gezellig op Bondi beach dus hebben we de boottocht voor een andere keer bewaard! Remco had een nieuwe vriend meegenomen een zweed Jonas! het was echt super gezellig, we zijn met zijn alle zo hard mogelijk de zee ingerent! ookal moet ik zeggen dat het erg koud was!:O

daarna wilde pauline toch wel met de boottocht dus zijn we met zen 4e(mirjam, remco, jonas en ik) pauline af wezen zetten bij de harbour bridge en zijn wij in het park bij het operahouse gaan zonnen! helemaal super totdat ik terug kwam en in de spiegel keek! HEEL mijn hoofd verbrand en mijn zonnenbril stond nog op mijn gezicht(als je snapt wat ik bedoel) en pijn dat het deed! verder was ik helemaal niet verbrand....

vanochtend is mirjam vertrokken en zijn pauline en ik eerst zaken wezen regelen in het word&travel office! Daar heb ik even zitten skypen met Papske en Femy!

daarna zijn we naar het Sydney Aqarium geweest.. Waar we in tunnels onder grote haaien, pijlstaartroggen, dungeons, nemo's, zeepaardjes, kwallen enz. konden doorlopen!

ik vond het helemaal super om te zien! hoe groot zo'n beesten in het echt zijn als je eronderdoor loopt. *de foto's komen nog*

nu wacht ik tot half 5 om op de trein te stappen naar sydney airport terminal 2. en dan verder te reizen naar tropical paradise: Cairns!

mirjam wacht daar op mij in een hostel en dan gaan we werk zoeken! jullie horen snel meer van me als ik aangekomen ben!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

mama

Hey kleine wereldreiziger.
Dit klinkt allemaal weer zooooooo relaxed, lekker hoor!!!! Kan niet wachten op de foto's van Sydney aquarium, vooral van de haaien (jakkes) Heb vandaag trouwens je visjes voorzien van een schoon kommetje en je auto van een wasbeurtje.

Ben heel benieuwd naar Cairns.
Gaat Pauline nu ook mee daarheen?
en wat hoor ik? Ben je van plan om aan te komen??

hahaha en dat met het weinige eten dat je doet.

xxx x 10000000

Anne

Heey Meis!

Haha, smeer je dan ook in:p maarja heeft ook wel iets toch een zonnebril op je hoofd:p

Maar dat aquarium lijkt me wel echt vet! Ben benieuwd naar de foto's dan kan ik het ook een beetje van dichtbij zien! En jou natuurlijk weer:)

succes me het vinden van een baantje.. Ben benieuwd wat het gaat worden:p

Good Luck!

Kus, Annie! :)

Jonne

Haaa meid!
een groot feest daar ofniet? iedere avond stappen onderhand ;)
zoo leuk wat je allemaal doet, wat een mooie foto's ook.
ziet er erg gezellig uit met die groep! haha zal je vast schattig staan die witte zonnebril, was t hier maar zo'n mooi weer!
idd succes met solliciteren, gooi al je charmes in de strijd haha
dikkekus jonnie

Lies

Heey meissie,

Leuke foto's en verhalen joh
en dat gezichtje trekt wel weer bij haha
Goeie reis naar Cairns en succes met het zoeken naar een baan ben benieuwd wat je gaat doen.

Liefs Lies xxx

Susan Hermanussen

Hey Danique,

Goed om te lezen dat het goed gaat! Het klinkt echt fantastisch! (jaloers!!:))

Heel veel plezier nog en succes!
x Susan

Dave

hee Danique,

Leuke foto's en ben wel benieuwt na de foto's van het aquarium! zo te horen heb je het daar wel na je zin! veel plezier nog!

x Dave

femy

Ha knapperd,

Wat was dat fijn om te skype. FF gewoon te praten en je live te zien. Heeft me goed gedaan! Super leuke foto's en weer een leuk verhaal Ben benieuwd hoe het je in cairns vergaat. Heel veel plezier and hope to hear and see you soon kisses & big hug femy xxx

mandy

heejj leuk dat je het naar je zin heb!
leuk hoor al die beesten van dichtbij zien!
maar je moet wel je insmeren hea met zonnebrand!
nu hb je dag en nacht een zonnebril op:P

heel veel plezier nog en ik wacht op je volgende verhalen!

xxx mandy

Anet

Haaa danique,
Mooi al jou verhalen! Leuk dat we je op deze manier toch een beetje in de gaten kunnen houden.
Xxxxxx

oom Ed

De zonnebril dus verplicht op, ook als het rotweer is, hahaha. Leuke foto's van Sydney en van jullie groepje. Benieuwd naar wat 'topic paradise' Cairns je gaat brengen, hopelijk vind je er een leuke job. Groeten van tante Von en oom Ed

john

Leuk om je zo toch te kunnen volgen. Zo te zien gaat het goed met je. Heel veel succes met het vinden van werk en heel veel plezier.Groetjes Ome John en Tante Miranda

Karen

Heey Danique,

Zo te lezen heb je het daar al aardig naar je zin. Ik ben beniewd naar je volgende leuke verhaal. Ben benieuwd wat voor baan je vindt.
Groetjes Karen (en een kusje van Fleur)

Oom Joos en Tante Marian (Wijk bij Duurstede)

Hoi Danique,
Je bent alweer ruim een week onderweg, maar wij hadden je een smsje gestuurd naar het nr. van je moeder, echter zondag j.l. bleek het nr. niet goed. Maar toch, bij deze nog een fijne reis gewenst en we volgen je inmiddels op de mailberichten, want ik heb mijn emailadres opgegeven. De foto's zijn prachtig, we willen zelf ook een keer naar Down-Under, want wij hebben daar van beide kanten familie wonen. Geniet er van en we hopen dat je er een leuke baan aan over zal houden.
We weten wat het voor het thuisfront betekend dat je zover weg ben, we hebben zelf een zoon (Egbert ) op Bonaire wonen sinds 12 jaar.
groetjes van Oon Joos en Tante Marian.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active