dvdlee.reismee.nl

CAIRNS!

de reis naar cairns liep niet over rozen, eerst had ik 1 uur vertraging terwijl ik al veelste vroeg was dus ik heb 3 uur zitten wachten op het vliegveld! toen ik eindelijk in het vliegtuig mocht viel ik lekker in slaap.. en werd ik wakker van allemaal gillende mensen en het hele vliegtuig ging op en neer, dus ik keek naar buiten vlogen we door een storm, overal paarse bliksem zoals je op tv ziet! dus even bidden en weer verder gaan slapen, eenmaal in cairns stond mirjam op mij te wachten bij het hostel! we lopen naar binnen en alles ziet er uit als een achtergelaten gebouw uit de oorlog! alles vies kapot en lelijk! behalve de kamers en de douche die waren mooi schoon! dat vond ik wel het belangrijkste want het was tenslotte ook maar 16 dollar tegenover het gemiddelde van 24 dollar!

toen lekker gaan slapen en opgestaan om een baan te zoeken! nu blijkt dit erg moeilijk te zijn in cairns.. dus mirjam en ik zitten er een beetje doorheen.... maar we moeten de moed niet opgeven,

s'avonds zijn we met een partybus meegeweest, een hele avond stappen dus! het heet THE ULTIMATE PARTY, daar gaan we misschien voor werken, dus een baan als propper! Het is wel heel warm hier maar wel alleen maar regen, tropische regenstormen!

we zijn met de partybus tour naar 5 verschillende discotheken geweest: Shenanningens, the pier, society, woolshed, gilligens. in het begin een beetje met de eigenaar zitten babbelen, en we moesten langs komen want ze wilden ons heel graag hebben voor de baantjes.

maar toen zagen we wat we moesten doen als brookies , we zouden dan een deadmanshot tequila moeten nemen! Dus even uitleggen....... zout snuiven, tequila drinken, citroen in je ogen en diep inademen! en iedereen zegt ook dat je niet zo veel verdient dan, dus we moeten nog zien!

toen we verder liepen moesten alle meisjes een schroef pakken en alle mannen een bout en er zouden 2 Matches zijn en die zouden een prijs winnen, helaas waren wij dat niet! daarnaa hebben we lekker gebbqt met een brits meisje en een aussie en wat duitsers en nog vele meer die ook met de tour mee waren! toen op naar de volgende bar waar we allemaal een partner meosten kiezen en niemand wist waarom, dus ik en die aussie en mirjam en een andere nederlandse jongen.. het spel was: als ze 1 riepen moesten de meisjes op de knie gaan zitten van de jongens, als ze 2 riepen moeste de meisjes opde rug springen bij de jongens, en als ze 3 riepen moest de jonge het meisje optillen!

dat ging goed! na een tijdje vielen de traagste mensen af en ik en de aussie bleven staan! toen ineens gingen ze heel snel achter elkaar 123323122231 roepen en er tussen door ineens, lepeltje lepeltje liggen of standje 69. dit was echt heel komisch:P een hele gekke boel dus! daarnaa weer in de partybus op naar het volgende! waarbij een van de proppers in de bus voor mirjam en mij ineens zijn broek omlaag doet!! en er een krokodillen slurf/string onderuit komt:O WOWWWWW... SHOCKING !

in de andere clubs hebben we flinjk gedanst en kwam er een barvrouw met rare shot glaasjes en wij kregen er allebei een dus mirjam en ik gooien dat ding als een shot achterover, zit er een of andere rodewodka pudding in dus kwam het er niet uit, we moesten het met de tong eruit lepelen dat is in, in australie! nog nooit zoiets raars gedaan/gezien...

toen we bij de laatste discotheek waren leerde we nog 2 nederlanders kenne, waar we vandaag waarschijnlijk nog wat mee gaan drinken en ook met de brit en de aussie! met hun ga ik misschien nieuwjaar vieren in sydney! maar dat weet je nooit want de plannen kunnen nog veranderen;)

toen naar het hostel gelopen door een tropische regenbui van 28 graden maar ik had net zo goed onder de douche kunnen gaan staan zo zeik nat was ik!

vanmorgen weer lekker primitief gegeten zoals een echte backpacker, droog geroosterd brood want meer hadden we niet! net boodschappen gedaan voor 7,5 dollar p.p dus dat is heel goedkoop want we kunnen er 5 dagen van doen! JAJA we beginnen eraan te wennen!

nu weer naar een baan zoeken!

spreek jullie !

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Anne

Haha zo te horen vermaak je je goed daar!
Die ene leuke baan vind je wel geef je moed niet op! Maar denk dat je samen met mirjam nog een leuke tijd tegenmoet komt! Lijkt me een leuke meid!

Geniet er van, en werkze alvast... Ben benieuwd!

Heeeeeeeel veel knuffels, en dikke kus, Anne

mama

Hey kroegtijger,
is Cairns buiten ook mooi???
hahahaha, of is het in de kroegen mooier?
Ik wil nog wel fotootjes zien van krokodillen op het strand he :)
Ik duim voor je dat je snel een baantje vindt naar je zin.
Heeeeel veel liefs

oom Ed

Great Barrier Reef binnen bereik, een sprookjesachtige onderwaterwereld ... maar jij beleeft Cairns heel anders. Met veel plezier in elk geval. Vind maar gauw een baan(tje).
Wij duimen voor je. Groeten van tante Von en oom Ed

Wendy

Heey danique,
Als ik zo je verhalen lees lijkt het me echt een avontuur!
Super leuk meid!
Ik hoop dat je snel een baantje vind!

Wendy xxxxxx

Joke

Heel leuk Danique, om al je verhalen lezen te lezen. Maar ik hoor het wel... af en toe een tegenvaller, veel zien en veel lol. Dat baantje komt ook wel. Ben ik niet bang voor...jou kennende.
Geniet maar lekker en ik blijf je volgen!!

Dikke knuffel van Joke en Will

jens (van wendy)

hee danique! hoe is het? klinkt echt super leuk daar en heel veel avontuur haha! hoop dat je snel werk vind

en veel plezier en succes nog he!

gr jens

mandy

oehlalala
haha zo te zien is het wel leuk daar!
met het werk zoeken het ook wel goed!
zijn er nog lekker jongens?? haha:P

veel plezier nog meissie!!!


xxjes

Anet

Succes met slapen nu .. hopelijk heb je jou baantje gevonden !!

xxxx LIEFS

Anet

Ooow en heb je foto's van je verblijf nou??
xxxx

Natasja

Hey nichtje!!
ik hoorde van je moeder zondag dat je naar het verre australie bent gegaan. Echt superstoer!! Ik heb je verhalen gelezen en het komt helemaal goed met jou!!
Heel veel plezier nog..ik blijf je volgen...maak er iets moois van!!!
Liefs Natasja

Femy

Hey partyanimal,

Volgens mij heb jij het overal naar je zin. Ookal was het nu dan een klein beetje tegen gevallen! Dat werk gaat ook wel goed komen. Heb je ook foto's van al die kroegen of zijn die niet voor onze ogen bestemd. Vind je foto's ook weer erg leuk. Ben benieuwd naar je volgende avonturen. Dikke zoen tot skype xxx Femy

Danique

nee ik heb geen foto's van al die kroegen! ja van de partybus! die zal ik er nog even opzetten!

Jenske

Haha, danique. Je hebt het weer helemaal gevonden zie ik. Maar wel ontzettend leuk! Superleuk om al die rare gewoontes te ontdekken xD
En je raakt overal vanzelf aan gewend kan ik je vertellen uit ervaring haha! xxx

ingrid

hoi schatje
Fijn dat alles (redelijk)goed gaat.Maak zoveel mogelijk plezier maar dat lukt wel als ik het zo lees.Heel veel kusjes van Ries en Emmy(ze missen je).
Groetjes Ingridxxxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active