dvdlee.reismee.nl

Still searching!

ondertussen hebben we al weer veel meegemaakt!

we hadden 5 nieuwe roomies, 5 jongens... die helemaal gek zijn! s'avonds zijn ze zo dronken en helemaal gek geworden, dan nemen ze allemaal meisjes mee naar de kamer! dus weinig slaap voor ons! 1 maakt mij wakker, en gaat bij mij zitten( don't wake a monster) ! na een nacht weinig slaap.. zijn mirjam en ik vroeg opgestaan om het little rainforest te beklimmen, alles was steil omhoog, het was erg zwaar! maar daardoor zijn we wel dingen tegengekomen zoals walibi's, rare kalkoene en papagaaien. het was wel een lange loop 15 km! Het was zeker de moeite waard kijk maar naar de foto's!

donderdag hebben we alles afgebeld/cairns afgelopenvoor een baan, we moeten maandag terug bellen dus er is nog hoop! Daarna zijn we even rustig gaan liggen om alles te laten bezinken. daarna maar weer alle winkels, restaurants afgegaan om te kijken of ze echt geen baan hadden!

ondertussen waren onze roomies vertrokken en is er een duitse jonge bij gekomen,donderdag zijn we met zijn alle uitgegaan en hebben we gratis gedronken! een van hun had rijstwijn bij uit thailand..... sooooheee, dat is sterk pff! het was wel echt heel gezellig! De duitser en ik waren als laatse naar het hostel gegaan, we vonden de discotheek echt gezellig, ook was daar een vrouw van 75 die met haar billen ging schudden

Surprised
en een van onze oude roomies Aron probeerde haar te kussen en ze vond dat helemaal niet erg, WOW!Er was ook een nieuw zweeds meisje op onze kamer, ze was heel aardig en moest heel hard lachen om mij omdat ik me zelf verstop, ik heb mijn handoeken helemaal voor mijn bed hangen, zodat niemand me kan zien! dat vond ze zo grappig, ze snapte niet waarom ik me vertstopte, ik zei al tegen haar morge vroeg zul je het zien(haha)

vrijdaghebben we onze kleren uitgewassen, het was super grappig, eerst gooide we de waspoeder en de kleren in de droger! Die zag er precies hetzelfde uit als de wasmachine, dus dat ging al fout! toen in de wasmachine gestopt en ineens ontplofte de machine, een echte harde knal, toen maar weer aangezet en daarna ging alles gewoon super! ook hebben we weer overal werk gezocht en een paar restaurants en bars hebben onze cv aangenomen! dus nu is het even afwachten.ik had s'avonds lekker wraps gemaakt, smaakte helemaal lekker, zoals gewoonlijk;)

zaterdagzijn we naar de Cape Tribulations geweest! dat was erg mooi, Er waren daar verschillende dingen: krokodillen, walibi's, kangaroes, kussende rotsen(alexandra lookout zo heet het). de tour was leuk we zijn langs allerlei mooie eilandjes gereden, ook hebben we het eiland gezien waar brad pitt wel eens op vakantie gaat(1) 40.000 dollar per nacht...(oooh dan) De krokodillen moesten we gaan zoeken vanaf een boot op de rivier, was echt heel erg mooi uitzich! en het was ook nog eens heel erg warm, dus was dubbel op super!

daarna een kleine rondleinding door het regenwout met informatie over iedere speciale boom of plant voor de Aberiginals! toen kregen we een lekekre lunch in een van de resorts in het regenwout! en lekker ijs van fruit wat net van de boom kwam! het was een ijsfabrijk die het fruit gewoon malen en dan invriezen! was lekker:)

Daarna zijn we naar een wildlife rehibilitation centre geweest. daar konden we Cassowary's zien, die kunnen heel erg boos worden en je borstkas openscheuren, die vogel heeft al 2 mensen gedood in australie.Dus die heb ik van een afstandje bekeken! daarna mochten we krokodillen kijken en walibi's, kangaroes, emule's enchinchilla's aaien! das was echt helemaal tof!

hoe mooi is het om zo'n beest van dichtbij te zien en dan ook nog te mogen aaien! echt onwijs gaaf! ook waren er weer papagaaien! Bij de emule's mochten we grasplukken en ze voeren en aaien, ze waren echt superschattig!

Als laatsegingen we naar mossman gorge, een park van de aberigenals, waar een geweldig mooierivier doorheen loopt en mooie natuur en dieren in het wild!

de nieuwe kamergenoten van zaterdag zijn 2 meiden die er NOG een grotere rotzooi van maken dan ik! JAAAAA zelfs dat kan nog!

maar het was allemaal weer leuk!NU NOG STEEDS WERK ZOEKEN

Frown

spreek jullie weer!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

mama

Tjonge, wat klinkt dit gaaf allemaal zeg!!!
Dit ga je je leven lang nooit meer vergeten al dit moois.
Ik ben blij dat je weer foto´s hebt geplaatst. Zo leuk om te kijken.
Die van jou met de kangeroe wil ik in het groot, zo´n mooie foto!!!
Nou schatje, dat werk gaat wel lukken, daar ga ik van uit en maak nog veel plezier!!!!
XXXX x 1000000000
mama

papa & femy

Hey aussie

Wat is het fijn om weer iets van je te lezen! Wat een super gave foto's en mooi dat je dat allemaal ziet en mee maakt. Jammer dat het werken nog niet wil lukken maar dat gaat allemaal goed komen! Ook fijn om te lezen dat mirjam nog bij jou is. Met z'n tweeen is leuker dan alleen. Nog heel veel plezier en veel succes "down under" dikke knuffel en xxx van de kou kleumen ps wij hebben al autoruiten moeten krabben.

Jonne

haaay daniqski
lekker lang verhaal, mooie vrijetijdsbesteding op de zondagmiddag!
Je klinkt erg positief over alles, goed om te lezen en dat baantje komt ook nog wel. Don't worry ;)
Echt waar danique, handdoeken voor je bed. Kan ook maar een iemand bedenken he. Slimmerik hahah!
Ik heb je foto's net bekeken, echt super met die beesten en dat je daar zo bij mocht komen.
Lijkt me ook leuk die tour langs de eilandjes. Brad Pitt zelf niet gezien???
Nou succes met je kook-en waskunsten verder ;p en natuurlijk met het zoeken van je baantje!
Dikke knuffel johnny

ries

hoi danique
ik ben blij dat je je daar goed vermaakt.
je hebt daar leuke dingen meegemaakt lijkt me.
ik zou willen dat ik dat mee had gemaakt.

groetjes ries

Anet

Haa danique,
Weer heel wat meegemaakt. Leuk om alles te lezen ,,
Je moest wel veel typen he ?? :P
Succes met je baan, maar dat komt zeker goed:)
xxxxkus

Lies

Heey Danique,

Je maakt wel heel veel mee en het is nog lang niet voorbij mooi al die foto's die je maakt ik geniet er iedere keer weer van.
Succes met werk zoeken maar dat gaat zeker goed komen ;)

xxx Lies

Wendy

Hee meid,
als ik het zo lees heb je het erg naar je zin!
leuke foto's ook
succes nog met werk zoeken, maar dat komt vast goed

Wendy xxxxx

Anne

Heey Lekkertje! ,

Zo te horen gaat het allemaal wel z'n gangetje daar, behalve 't werk maar dat komt wel goed hoor! Daar ben ik van overtuigd!
Je verhaaltjes zijn trouwens ook erg educatief, ik leer er nog een hoop van:p ga zo door:p
Succes met het vinden van werk!

Liefs, Anne

p.s. ik ben bezig met skype te downloaden.. mss kunnen we dan een keertje afspreken als je wilt:)?

Danique

mam dat was een walibi:P geen kangaroeee! ja ik vermaak me prima' het is niet altijd eve positief hier hoor jonne, maar je moet alles gewoon wat makkelijker bekijken! vooral kwa werk en geld enzo,, terwijl ik daar toch wel moeite mee heb! maar ik kom der wel hoor:) ik hou vanjullie allemaal! echt leuk/lief al die berichtjes,, ben ik echt heel blij mee!

Melitta

Hi mopske, wat fijn om die leuke verhalen te lezen. Ben blij dat je je een beetje op je plek voelt. En die foto's zijn zo mooi! Ben weer benieuwd naar het volgende verhaaltje :) heel veel liefs en een dikke kus! Melitta

mama

Daniqueske , dan heet het in ieder geval een Wallabie of in het engels een Wallaby. hahahahaha, Walibi is een pretpark schatje!!!!!

XXXXX

oom Ed

Nou ik dat allemaal zo zie en lees ... ben ik vijftig jaar te vroeg begonnen met leven. Prachtige foto's! Lekker doorgaan met wat je aan het doen bent. En dat werk? Wij houden niet meer op met duimen.
Groeten van tante Von en oom Ed

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active